16-okt-2019

Sortimo Nederland zet alle ProPartners in het zonnetje

Sortimo, marktleider in bedrijfsvoertuiginrichting en slimme mobiliteitsoplossingen, heeft al een productief jaar achter de rug. De nieuwe lijnen SR5 en FR5 werden geïntroduceerd, net als het alomvattende online platform mySortimo. Om hen te bedanken voor hun steun en vertrouwen tijdens die turbulente periode, verkoos Sortimo alle ProPartners, voorheen Sortimo Centers, tot ‘ProPartner van het jaar’.

Van Sortimo Center naar ProPartner

Sortimo Nederland heeft een landelijk dekkend netwerk van professionele partners, waar klanten terechtkunnen voor advies en de inbouw van de Sortimo-bedrijfswageninrichtingen. Dit jaar veranderde de naam van deze partners van Sortimo Center naar ProPartner. Sortimo wil daarmee benadrukken dat het om volwaardige partners gaat, die ten volle deel uitmaken van het Sortimo-team. Elke partner staat immers elke dag klaar om klanten de beste service te bieden.

ProPartner van het jaar

Niet alleen veranderde de naam, Sortimo wilde de partners ook nog eens extra in het zonnetje zetten. 2019 was tot nu toe immers een turbulent jaar. De introductie van het online platform mySortimo, en de lancering van de nieuwe lijnen SR5 en FR5, vroeg van de ProPartners wel wat flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Sortimo is dan ook heel dankbaar voor hun blijvende vertrouwen en steun. In plaats van dit jaar slechts één ‘ProPartner van het jaar’ te verkiezen, kende Sortimo daarom aan elke ProPartner de titel toe. Aan ieder van hen werd dan ook de begeerde glassculptuur overhandigd.

icon_balken-pressedownloads Download-Center
149 KB