20-sep-2018

mySortimo graphics – de online configuratietool voor professionele voertuigbelettering

Sortimo-klanten hebben de mogelijkheid om hun eigen nieuwe voertuigbelettering thuis te configureren en zo hun bedrijfsvoertuig te gebruiken als communicatiemedium, met een hoogkwalitatieve belettering. De nieuwe ‘snelle stappen’ functie begeleidt gebruikers van de online mySortimo graphics sneller en makkelijker bij de realisatie van een belettering tegen gunstige prijs en zorgt bovendien voor heel wat tijdwinst. Op het eind van de testfase in Duitsland, zal de configuratietool voor voertuigbelettering internationaal uitgerold worden en onmiddellijk beschikbaar zijn in Frankrijk, Oostenrijk, Zweden, Nederland, België, Ierland en Groot-Brittannië.

Het bedrijfsvoertuig is het mobiele visitekaartje voor elke professional. Daarom biedt Sortimo International GmbH zijn klanten op mySortimo de mogelijkheid om een groter bereik te realiseren dankzij een professionele voertuigbelettering en zo een nog grotere meerwaarde te creëren bij het dagelijkse werk en de omzet mogelijk te verhogen door een positieve eerste indruk bij potentieel nieuwe klanten. Het online mySortimo graphics is daarbij de snelste weg naar een belettering op maat.

De configuratie van belettering op maat gebeurt snel, eenvoudig en 24/7 met gebruik van mySortimo graphics. Professionele design templates, intuïtieve besturingselementen en vooraf bepaalde ontwerpvlakken begeleiden de gebruiker bij zijn ontwerp in enkele klikken. Naast de dynamische prijscalculatie met complete kost controle, is de configuratietool ook nog eens permanent beschikbaar.

Klanten van mySortimo graphics realiseren hun gewenste ontwerp nu nog sneller met de nieuwe ‘snelle stappenrekkensyst’ functie.  In slechts enkele minuten voert de gebruiker zijn gewenste data in en selecteert nadien een foliekleur. De ingevoerde data worden vervolgens automatisch gepositioneerd op de voorziene ruimte op het voertuig, waarna het voorstelontwerp meteen besteld kan worden.

Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid om het basiswerk nadien verder uit te werken, door gebruik te maken van de tools in de editor en door bijvoorbeeld het bedrijfslogo toe te voegen. Het aanbrengen van de belettering op het voertuig wordt uitgevoerd door Sortimo ProPartners.

De marktleider focust op zijn klanten door hen een totaalservice te bieden via mySortimo, bestaande uit bedrijfsvoertuiginrichtingen en belettering vanuit één aanbieder. Na het online vastleggen van een afspraak, verloopt het hele proces zonder omwegen met één aanspreekpartner. Dit spaart heel wat tijd die de klant veel beter aan zijn eigen werk kan besteden.

Fotomateriaal vindt u hier.

icon_balken-pressedownloads Download-Center
211 KB