9-okt-2023

Nieuwe achterdeurpanelen: Maximale functionaliteit voor uw bestelwagen

Elke vakman en onderhoudsmonteur kent het probleem: Een slordig interieur kost kostbare tijd en zorgt voor stress. Sortimo, de marktleider in de sector van bedrijfswageninrichtingen en mobiele transportsystemen, presenteert de oplossing: Nieuwe achterdeurpanelen met een draagkracht van maximaal 10 kg, die de organisatie en de toegang tot de inhoud van de laadruimte aanzienlijk zullen vereenvoudigen.

Efficiënt en gebruiksvriendelijk
Sortimo herdefinieert efficiëntie in het interieur van bestelwagens, dankzij het unieke ProClick-systeem, dat naadloos kan worden geïntegreerd in het multifunctionele deurpaneel van de achterdeuren. De panelen aan de achterdeur zorgen voor een optimaal gebruik van het interieur in combinatie met onze andere accessoires. Ze onderscheiden zich echter ook door hun duurzaamheid en gebruiksgemak. Installatie op het voertuig is snel en eenvoudig zonder dat u gaten hoeft te boren.

Een focus op duurzaamheid en veiligheid
Het hout dat in de panelen van de achterdeuren wordt gebruikt, is afkomstig van duurzame bronnen en ondergaat een speciaal behandelingsproces waardoor het bestand is tegen vocht. Deze zorgvuldige behandeling zorgt voor een langere levensduur en duurzaamheid van de panelen, zelfs onder zware omstandigheden.

Flexibiliteit en aanpassingsvermogen
Het ontwerp van de achterdeurpanelen is individueel aangepast aan de behoeften van de gebruiker. Dit verbetert de organisatie in het interieur van de bestelwagen en de volledige workflow. Door het voertuig in het ecosysteem van Sortimo te integreren, kunnen klanten profiteren van een geïntegreerd systeem dat het transport, de opslag en de toegang tot gereedschappen en materialen vereenvoudigt.

Een stap vooruit voor de functionaliteit van bestelwagens
De achterdeurpanelen van Sortimo vormen de volgende stap in de uitrusting van bestelwagen. Met behulp van het innovatieve ProClick-systeem, dat synoniem staat voor topkwaliteit en functionaliteit, kunnen gebruikers nu hun bedrijfperfect aanpassen en tegelijkertijd hun efficiëntie verhogen. De duurzame panelen bieden een betrouwbare oplossing voor het organiseren en vastzetten van gereedschappen en materialen in bestelwagen. En dankzij het hoogwaardige vakmanschap en het gebruiksvriendelijke ontwerp zijn de achterdeurpanelen van Sortimo de ideale keuze voor iedere professional.

Het beeldmateriaal is beschikbaar via deze link:
Foto 1: Sortimo's achterdeurpanelen in actie: Maximale orde en efficiëntie in het interieur van het voertuig

Over Sortimo International GmbH
Sortimo International GmbH is 's werelds toonaangevende fabrikant van bedrijfswageninrichtingen en biedt digitale diensten en strategische consulting op het gebied van mobiliteitsoplossingen met zijn producten om de creatie van een zeer efficiënte en professionele mobiele werkomgeving mogelijk te maken. Sortimo streeft op alle terreinen naar een bedrijfsbeleid met als doelstelling om tegen 2025 een klimaatneutrale productie te realiseren om zijn verantwoordelijkheid ten aanzien van zijn klanten, samenleving en milieu te kunnen vervullen. Het bedrijf heeft zijn hoofdzetel en enige productieplaats in Zusmarshausen, Beieren, en stelt 1,300 mensen tewerk. Sortimo is een internationaal bedrijf met een aanwezigheid in meer dan 35 landen naast de negen vestigingen en 23 Sortimo-stations in Duitsland.