2-nov-2023

Efficiëntie en design komen samen: Sortimo's nieuwe T-BOXX assortiment

Sortimo, marktleider in bedrijfswageninrichtingen, presenteert de nieuwste ontwikkelingen aan het reeds bewezen T-BOXX assortiment. Het vernieuwde assortiment biedt meer dan alleen transport mogelijkheden: Het zorgt ook voor een betere en meer georganiseerde opslag van kleine onderdelen.

Een einde aan de chaos van kleine onderdelen
Het organiseren en transporteren van schroeven, moeren en ander klein materiaal die tijdens de werkdag nodig zijn, zorgt voor veel vaklui voor hoofdpijn. De T-BOXX biedt hiervoor de oplossing! Een goed georganiseerde binnenkant met een rastersysteem en speciale houders in het deksel zorgen ervoor dat het materiaal altijd veilig en stevig op de plaats blijft. Het doorzichtige deksel van polycarbonaat geeft snel overzicht op de inhoud, zodat het meteen duidelijk is of er iets moet worden bijgevuld.
Florian Bobinger, Product Marketing Manager bij Sortimo, benadrukt: "De T-BOXX is het resultaat van voortdurende innovaties bij Sortimo. Het is meer dan alleen een gereedschaps- of materialenkoffer. Het is een echte werkorganisator. Daarnaast introduceren we met de T-BOXX 120 is een compacte versie van de bestaande T-BOXX, perfect voor het transporteren van kleinere componenten”.

Focus op integratie en veelzijdigheid
De T-BOXX is onderdeel van het EcoSysteem van Sortimo. Dit geïntegreerde systeem is ontwikkeld om Sortimo producten onderling te koppelen en op die manier materiaal eenvoudig te transporteren, waarbij tegelijkertijd ook een groot aantal andere gereedschapskoffers van bekende merkproducten, zaals Bosch, naadloos kan worden geïntegreerd. De kleinere T-BOXX 120 kan worden gekoppeld op de grotere T-BOXX modellen. Daarnaast kunnen alle T-BOXX modellen volledig geïntegreerd veilig worden opgeborgen in een Sortimo SR5 of Globelyst4 bedrijfswageninrichting, Met de geïntegreerde ProClick haak kan de T-BOXX 120 bovendien ook worden gecombineerd met het gehele Sortimo ProClick assortiment.

Kwaliteit en compatibiliteit
Net als alle Sortimo producten onderscheidt ook het T-BOXX assortiment zich door duurzaamheid en een laag gewicht. Het T-BOXX assortiment is compatibel met alle Sortimo bedrijfswageninrichtingen en het WorkMo werkstation, waardoor het transport van kleine onderdelen van de opslag naar de plaats van gebruik wordt gegarandeerd.

Het beeldmateriaal is beschikbaar via deze link:
Foto 1: Sortimo T-BOXXen voor het veilige transport van kleine onderdelen

Over Sortimo
Sortimo is 's werelds toonaangevende fabrikant van bedrijfswageninrichtingen en biedt producten en diensten op het gebied van mobiliteitsoplossingen met als doel een zeer efficiënte en professionele mobiele werkomgeving mogelijk te maken. Sortimo streeft in haar bedrijfsbeleid het beperken van hulpbronnen na en heeft als doelstelling om tegen 2025 een klimaatneutrale productie te realiseren en daarmee haar verantwoordelijkheid ten aanzien van klanten, samenleving en milieu te kunnen vervullen. Het bedrijf heeft het internationale hoofdkantoor en enige productieplaats in Zusmarshausen, Duitsland, waar 1300 personen werken. Sortimo is een internationaal bedrijf met aanwezigheid in meer dan 35 landen. In Nederland heeft Sortimo een landelijke dekking met 11 ProPartners en 3 eigen vestigingen.